keskiviikko 4. elokuuta 2021

Tiedädgös Vesku, arvaappa mitä?

- Eh, dibiddäin, öh, Vesku, minulla on sinulle nyt vähän totuuksia niinsanotusti töräyteltävänä

- Jahas jahas.. niin. minkäslaisia

Spede Pasanen kätki Naisen logiikka -elokuvaan piiloviestin

- Noh, annappa gun gerron, dibiddäin!

- Niin siis tarkoitat että "nimittäin!"

- Eh, no koska olen Pertti PAsanen, niin lausun sen sanan näin että "dibiddäin"

- Ai. Niin siis, voi Härrski..

- Guulebbas Vesku, diedätgö migsi naised ovatd niin saadanan dyhmiä, eh, oh oh?

Uutuuskirja: Spede kieltäytyi lääkäristä, vaikka tiesi olevansa heikossa  kunnossa - tällaiset olivat Speden viimeiset hetket

- En, voi Pertti en voisi arvata. Edes kuutamolla. Tai harmaissa ajatuksissani. Tai ede--

- Olebba nyd hiljaa Vesgu. Kerronba nyt vidsin huibennugsen, eli amöriiiiikkalaisiddain sanoen ja vääntäen se niinSANOTUN punchlainin

- No kerro nyt sitten jos ni

- NOH, DIBIDDÄIN, Naiset ovad niin saatanan tyhmiä, koska minä juuri päätin niin. Ja Hannele Lauri ei anna yhtään niinsanoddua mielikuvidusvaraa

 

 

 

 

Hannele Lauri avoimena viimeisimmistä kauneusoperaatioistaan

 

 - Cheese midä! AI ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ. Tuollanen joku SPEDE käy MUA haukkumaan? HAH HAH JA HOH HOH.

- öh dipid--

- DÄIN niin. TÄSSÄ ON sun kämppäs avain, MÄ EN ENÄÄ TUU KÄYMÄÄN SUN LUONA, ETKÄ. JA ANNAPPA MUN KÄMPPÄNI AVAIN MYÄÖÖS TAKAS

- Noh, jopati, voe rähmä

 

 

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti