perjantai 11. maaliskuuta 2016

Kieltäminen



- Eki. Laitatko peliä hieman hiljemmalle. Se mitä aion kertoa saattaa järkyttää sinua

- Karkasiko se pikkupiskisi taas ulos

- Börje-Svante voi hyvin. Eki, en ollut Hilkka ennen Helsinkiin saapumistani

- Mikset

- Noh... kävin eräänlaisella spesialistilla

- Niin, se silmäleikkauksesi! Ohoh katsopa siinä hurri olisi ottanut jäähyn taas. Helvetin lahjottu puusilmä tuomari

- Ei.. ei. minä tuota. en ole syntynyt Hilkkana

- En minäkään Ekinä. Erkkihän minun oikea nimi on. Sen sain isältäni joka oli miesten mies ja tosihetero, niinkuin minäkin

- Niin aivan... Mutta.. ei, tarkoitan että minun jalkovälissä--

- Ja eihän meillä nimiä ole vasta kun ristiäisissä, okei ymmärrän, anna minun nyt katsoa kiekkoa. Se on 3-0, ruotsi johtaa. voi tätä kurjuutta. Toivottavasti mikään ei enää järkytä mieltäni, kun se autokin reistaa.. Oh-hoh. Onpa kerrassaan hetero olo. Tuotko lisää olutta

- En. Eki, kuuntele hetki, minulla on tässä syntymätodistukseni ja--

- KATSO! ne ovat kaivaneet Saku Koivun haudasta pelaamaan maajoukkueessa. Kyllä siinä raajat irtoilee ja multakokkareet pölähtää. Kyllä, kyllä tuota on se Saku tosi ÄIJÄ. Perkele siinä olisi hyvä saunakaveri! Siis tuota, voisimme puhua kiekosta ja naisista! Kertakaikkiaan tosi heteroa meisinkiä, niin heteroa että alkaa ottaa eteen!

- Eki. Synnyin poikana---

- JAA MINÄ LAITAN PELIÄ HIEMAN KOVEMMALLE KUN EI KUULE MITÄÄN, ON NIILLÄ TUO MIKSAUS PERSEELLÄÄN, AINA MAINOKSET KOVALLA JA PELI HILJASELLA. OHO NYT ON TILANNE PÄÄLLÄ, SE ON DANIELSSONILLE JÄÄHY

- EKI SAATANA HERÄTYS, OLEN NAINEN VAIN KOSKA TEIN SUKUPUOLENVAIHDOK--

- PERKELE SE ONKIN JÄÄHY IMMOSELLE SAATANA, EN KESTÄ ENÄÄ LÄHDEN KALJALLE JA KATSON LOPPUPELIN SPORTTIPUBISSA, VASTA TOINEN ERÄ

- EKI PERKELE OLEN OLLUT JOSKUS MIES

- HAKKAA PÄÄLLE SUOMEN POIKA LAI LA LAI LAI LAI. ON SIELLÄ SPORTTIPUBISSA TOSI ÄIJIÄ. AI TUOSSAHAN MINUN TAKKINI ON. JOO, ÄIJIEN ÄIJIÄ NIINKUIN MINÄKIN, LAI LA LAI HAKKAA PÄÄLLE MAAJOUKKUE, HURRIT KUMOON SAATANA

- EN OLLUT HILKKA, OLIN ILKKA

- MENEN KÄVELLEN KOSKA AION JUODA RUNSAASTI, NÄHDÄÄN ILLALLA KULTA



Seuraava osa




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti