sunnuntai 28. toukokuuta 2017

Ulosottaja


Te jotka kannatitte avoimia rajoja, teidän kätenne ovat uhrien verellä tahritut.

Olette osasyyllisiä viattomien lasten murhiin. Edes Jumala ei anna teille anteeksi.

Kuten en minäkään.

Jumala ei ole täällä vaatimassa velkojanne.

Minä olen.

Olette velkaa henkenne.

Minä tulen perimään ne.

Olen rättipään räyhähenki, suvakin surma, vuohennussijain violaattori, kamelikuskin kalma, maanvaltaajan markiisi de sade, neekerin nukuttaja, sählämin sanktio, antirasistin armokuolema.

Pakoon ei kannata juosta;

Kuolette vain väsyneinä.

Ulosottaja.

Nyt elokuvateattereissa kautta maan.
 





.
.
.



No ainahan sitä saa unelmoida vaikkei elokuvasäätiö tukea annakkaan.
Perkele, minä lähden nyt kaljalle. Hyvää vknloppua!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti