keskiviikko 31. elokuuta 2016

Paskanäärän Saaga #2

Uuden Shanghain teollisuusalue, Maa, 2331 jKr.

Rory Harcrow, huipputason eläintieteilijä, kovempi kuin tuplaprässätty eksoottinen lejeerinki. Jossain, haudattuna aikaan ja betoniviidakkoon.. koon.. oon.. on.. nn...
 
- H-herra Gordoba.... Minulla on krediitit loppu.. Tarvitsisin vuokraan ja laskuihin hieman avustusta.. Voisitteko millään lähettää noin 8000 krediittiä?

- Mihin helvettiin tuhlasit rahasi tällä kertaa? Huoriin ja uhkapeleihin? Olet pelkkä freelancer, et ole edes virallisesti eläintieteilijä. Minulla ei ole mitään velvollisuuksia sinua kohtaan, sinua ei virallisesti ole olemassa. Vaikkakin.. olet eläintieteilijöistä paras.. Hyvä on Harcrow. Tämän kerran. Mutta vain tämän kerran.

- Tämä on jo neljästoista kerta kun autat minua..

- EN HALUA KUULLA, ÄLÄ MUISTUTA.

- Kiitos, Herra Gordoba.

- Rory, itseasiassa.. nyt kun otit yhteyttä, minulla olisi sinulle pikku keikka. Sinun täytyy käydä dokumentoimassa eräs saastunut lampi lähistölläsi, lähetän koordinaatit. Mahdolliset eliöt, niiden mahdolliset mutaatiot. Lähetä minulle kaikki info mitä saat irti kohteesta.

Lähesty aluetta luoteesta, huomaamattomasti, olen saanut vihiä talonmieheltä; paikalla saattaa olla Yatayan-Toten Corporationin puutarhureita. Tiedäthän etteivät he pidä kutsumattomista vieraista hyvin pidetyissä maisemointipuskissaan. Ole hyvin varovainen, ja valmis käyttämään tappavan voimakasta keskustelutaitoa. Jos he huomaavat sinut... en uskalla edes ajatella kuinka he pyytävät sinua poistumaan alueelta.. Hirvittävää. Ne Sadistit.

- Kiitos, ryhdyn heti töihin

- Teit sen taas..

- Minkä?

- Todistit taas olevasi kylmä kuin kivi, ammattilainen. Otat eläintieteilyn vain työnä, vaikka muilla tutisisivat puntit. Ei tunteita, ei moraalia. Olen nähnyt monien tulevan ja menevän.. Mutta sinä.. Sinulla on eläintieteilijän katse. Saan kylmiä väreitä kun katson sinua.. Voit olla varma että Hao-Uran Consolidated antaa sinulle täyden tuen, ja luottaa sinuun, sataprosenttisesti.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti