torstai 27. heinäkuuta 2017

Jumalan vierailu


- Feyris, herää. Kavahda minua, olen blogien jumala
  
- Vielä 5 minuuttia... mitä, kellohan on vasta 11. Nukun yleensä iltapäivään.. Ai, terve, odota laitan aamutakin päälle. Elä ny perkele? Vai että blogien jumala? Tuollainen paskainen, höyryävä vanha tonttu?! haha!

- Noh, en ole niin suuri jumala mitä muut, katsos ei näitä vessanseiniä jumaloimaan tarvita sen kummempaa edustajaa. Tottahan toki olisi mukavaa olla häikäisevä, värikäs, siivekäs, monikätinen ja kaunis kasvoiltaan. Mutta tämä on minun ulkomuotoni, ja pidän siitä

- Mikäs #tonttupride tästä nyt tuli? Kerro jo asiasi, jumalankuvatus

- Feyris, kunnioita Jumalaasi. Asiani saat kuulla. Viimeisin blogimerkintäsi oli ala-arvoinen ja typerä. Siinä ei ollut päätä eikä häntää, ei alkua eikä loppua, ei pihviä eikä sämpylää, ei....

 - ASIA SELVÄ. Mitä sitten? Kirjoitan mitä haluan. Minulla on toinen blogi johon kirjoitan korkealentoista sivistynyttä paskanjauhantaa. Tänne saan viskellä jämiä iiiihaaan niin tyhmää ja niiiiin helvetisti kun haluan

- Feyris, hiljene. Etkö voisi hieman tsempata, niin sanoakseni. Blogosfäärin yleinen taso on laskenut viime plokkauksiesi myötä riskirajalle

- Plokkaus... Eikö tuo ole timo soinin suusta

- Timo on hyvä mies, ei ehkä tässä teidän maailmassanne. Mutta hänelle on paikka varattuna meille tänne ulottuvuuteemme kun aika hänestä jättää. Hänestä tulee blogien kuvanakertaja

- Mitä sellainen tekee?

- Se syö linkkejä ja kuvia. Tiedäthän kun vanhoista blogimerkinnöistä katoaa maagisesti kuvia, tai linkit eivät enää toimi. Se on meidän pikku nakertajien puuhia semmoinen

- Jaaha. No mikä se riskiraja siis on?

- Se on sitä kun blogosfääri noin keskimäärin alkaa muistuttamaan haisevaa jätetunkiota, niin paha Blogimussuttaja tulee ja syö kaikki blogit kadotukseen. Blogvetin alimpaan ja piinaisimpaan kolkkaan. Kaikilta teidän maailmastanne katoaa käyttäjätunnukset ja blogit

- Oi suuri blogien jumala, minusta tuntuu ettet ole totta, ja tuo on paksuinta paskanmarjavelliä mitä olen kitusiini lusikoinut.. Taidat keksiä aivan omiasi. En minä nyt tuollaisen takia käy muuttamaan kirjoituksiani mihinkään suuntaan. Minulla on sitäpaitsi sellainen auktoriteettiongelma, että jos minua käsketään väärällä tavalla, niin piruillessani kirjoitan vielä typerämpää ja ala-arvoisempaa roskaa, jolloin ihmiset joutuvat niitä myötähäpeissään, korvat punoittaen lukemaan. "Blogimussuttaja".. anna mun kaikki kestää.. Taisin vain juoda eilen liikaa mallasjuomia ja nyt hourailen..

- Feyris, olen varoittanut sinua

- Poistu talostani, blogien jumala

- No menenhän minä. Mutta muista mitä sanoin

- ?!Mene jo helvettiin!

- Nyt lähden, mutta sinua on varoite....

- UULOOOOOOSSSSS PASKATONTTU







- Takaisin koisimaan.. vedän päiväunet vielä jatkoksi.. vai että blogijumala.. Kaikkea sitä.. viime viikolla absintin keijuja.. jouluna kävi joulun pukki ehdottelemassa tuhmia eikä antanut edes lahjoja.. Mistä näitä hulluja riittää.. soini.. on.. ...takinkääntäjä.. zzZZzzzzzzzzz....zzZZzzzzzZZZZZZz..... yäk likaisia sateenkaariunia taas.. no menkööt...







2 kommenttia:

  1. Mitä tykkäsit(te) aiheeseen liittyvästä biisistä?

    VastaaPoista
  2. Fhana? :D J-pop ja rock ei oikein ole lähellä sydäntä, mutta taidokasta menoa ja NE VAATTEET!

    VastaaPoista