Kässäsin juuri mikä (monin)sotapeleissä on aivan totaalisesti päin kettua.
Perinteisesti ajatellen tappamisesta ja sun muusta valloituksista saa virtuaalirahaa ja kokemusta, joilla ostat parempia aseita, luoteja, osia, sotakoneita, tankkeja kuin se kusinen Karabiner 98. Tunnetaan nimellä grindaus, tuo moninpelien synti ja syöpä.
^VirtuaaliFeyris ja Kübel
Mutta. Eilen totaalisen maagisessa, umpihumalaisessa pelieuforiassa (tiedät sen tunteen); häiritsin, viivytin, ärsytin (Delaying the enemy, draw enemy fire) kahta vihollisen T-34-85:sta Kübelwagenillani jonka olin lastannut täyteen Panzerfausteja. Idiootit trollaantuivat niin että yrittivät jahdata minua pitkin metsiä ja laaksoja. Ketterä pieni Kübel pomotti noita teräshirviöitä 10-0, välillä sain Fausteillakin osumia niihin.
Taistelun päätyttyä, mitä siitä jäi käteen: Olin listassa tiimini paskin pelaaja. Nämä kaksi Sotkaa pitivät joukkojemme etenemistä kurissa. Vedin niiden huomion muualle, jolloin natsit pääsivät tuon pullonkaulan, sillan yli, valloittivat juna-aseman, ja voitimme taistelun. Minun ansiostani.
Ei kiitosta. Ei virtuaalirahaa. Ei kokemusta, paitsi pari jotain Kübelwagen ansiomerkkiä.
Jos pelimaailma olisi oikeudenmukainen olisin saanut jonkinlaisen tactical ingenious-palkinnon. "you won the game". "sun tzu servers you sake". "how can you be so awesome?! here's 2.000.000 credits and a brand new king tiger." tms. vittu. saakeli..
Pelialan ihmisten täytyisi hieman opiskella strategiaa ja sotahistoriaa. Keskittykää vähemmän pelin fotorealistisuuteen, ja enemmän sieluun ja sisältöön. Saatana.
En kyllä ymmärrä miten viivytyksen ja harhautuksen voi edes koodata. Vihollinen osoittaa tähtäimellään poispäin pääjoukosta= osoitettava saa pisteitä.. ei.. en.. ymmärrä vaikka C++:aa joskus yritin opetella..
^Eri taistelusta. Kuinka monta natsia mahtuu Kübelwageniin. Noilla kohdin kirjoitin muille kyydissä oleville "This looks so retarded I just have to take a screenshot".
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti