"Maapallomme joutuu radallaan yhä lähemmäksi aurinkoa, ja sen pyörivä liike yhä kiihtyy. Ihmissuku alkaa paahtua kuumuudesta, ja vuodet lyhenevät kuukausiksi. Kuu puolestaan lähestyy yhä lähemmäksi maata. Siitä on seurauksena, että yhä ankarammaksi kiihtyvät aikavedet hidastuttavat maamme pyörimistä akselinsa ympäri, kunnes pyöriminen vihdoin lakkaa, ja silloin kääntää maapallomme ainoastaan toisen puoliskonsa yhä suurempaa, yhä kuumempaa aurinkoa kohti.
Lähimpänä seurauksena tästä ovat rajut lämpötilan muuttelut ja niiden aiheuttamat hirmumyrskyt. Aurinkoon päin oleva pallonpuolisko kuumenee kuumenemistaan; vastakkainen pallonpuolisko, joka on kohti ikuista yötä, jäähtyy ja jäätyy. Molempien lämpötilojen reunoilla, missä helle kohtaa pakkasen, syntyy uskomattomia myrskysäitä.
Tähän aikaan raukeavat niinhyvin auringon hehkussa paahtuneiden kuin yössä ja pakkasessa paleltuneiden ihmisten asumat kaupungit maan tasalle: Ihmiset ryömivät maan sisään etsimään turvaa ja suojaa, mutta nääntyvät siellä vain nälkään. Kehitys käy matelijain ja kalojen asteelle. Mutta maapallon pimeällä puolella valtameret jäätyvät pohjiaan myöten; kuumalla puolella ne haihtuvat höyryksi. Kalansuvun on silloin aika kuolla — sitten yksinkertaisten solujenkin. Elämä katoaa maan pinnalta.

Jollakin toisella taivaankappaleella asuvat olennot saattavat nähdä Maan lopun. Mutta yhä vinhempään ja vinhempään käy toistenkin oman nopeutensa piiskaamain tähtien kulku, kunnes ne iskevät yhteen ja muuttuvat yhdeksi ainoaksi kiinteäksi massaksi. Niiden atomit räjähtävät rikki, elektronit särkyvät protoneiksi —kehityksen kärkenä on vihdoin yksi ainoa energian huippu (kuten oli aikojen alussakin) — ja lopulta ei ole jäljellä yhtään mitään."
(Kansan Kuvalehti 1932)
Vaan hänen assistenttinsa käynnisti sen. Veivaamalla. avain sisään. vähän kaasua antamalla. Se oli toka prototyyppi VW:ltä.
Ruma, kaunis, mutta niin kauniin pyöreä kuin possu.
Niinkuin sinäkin, vitun idiootti läski lukija.
Voisitko mennä vaikka lenkille?
Ai etkö jaksa?
Tukehdu sitten vaikka vitun hampurilaiseesi, ansaitset sen.
Mene vittu salille ja treenaa itsesi kuntoon ja tee cool kampaus niin ehkä saisit joskus naista, vitun peräkammarin aikamiespoika.
Sitäpaitsi olit niin tyhmä että luit blogimerkinnän otsikon että kyse olisi WW2:sta. Eikä volkswagenista.
VITTU että olet tyhmä!!
HÄPEÄ. HÄÄPEEÄÄ!!!
Mene nurkkaan ja häpeä.
Kuinka tyhmä ihminen voi ollakaan.
Niin. sinä. juuri sinä. right there.
Naurettava idiootti
Oot niin nolo että häpeän sinun puolestasi ja vittu että hävettää.
Ja se minun kokema häpeä vituttaa minua ja vittu haluaisin kostaa sen SINULLE fyysisellä väkivallalla!!!
Ärsyttävä idiootti kun sait minut häpeämään puolestasi!!
HÖLMÖ!!
IDIOOTTI!!