torstai 17. maaliskuuta 2016

Keep on trollin'






- Annetaan sille palkinto. Sitten sen uskottavuus nousee

- Joo, tehdään se voikukista ja askarrellaan siihen vielä sydämiä


Mhh. aivan, aivan. Pikkutyttöjen - tulevien narsistipissisten - salakerho koulun hiekkalaatikolla palkitsemassa toisiaan. Palkintoa heilutellaan äskettäin kuralammikkoon tönäistyn hylkiön naaman edessä. "Lällällää, mä sain palkinnon, joten mä oon oikees niinku..."

tjooo...

Keep on trollin..

"Venäjä hyödyntää suomalaista eripuraa... ...Venäjän narratiivin hienous on siinä, että se on Nato-vastainen, EU-kriittinen, homofobinen ja rasistinen”

Mikä sattuma, niin minäkin olen! Nuo neljä lueteltua asiaa ovat järjen ja valon puolella. Joten minun puolestani vaikka.... Eläköön Venäjä! HALLELUJA! Bravo!!!! Da capo! Aamen!



Hyppään Venäjän syliin, Putin-senpai kutittelee selkääni pinkillä sulalla ja FSB:n agentti syöttää viinirypäleitä silkkihansikkaalla.
Viikkopalkkana kassillinen mahorkkaa ja neljä pulloa stolisnajaa. En polta, kieltäydyn kauniisti; njet njet cyka sputnik perestroika balalaika pectopah votka, jolloin saan korvaavana annoksena kaksi lisäpulloa stolia.
   Venäjä anneksoi sydämeni. Peli on hävitty. Olen myynyt itseni trolliksi.

Jälkikasvuni tulevaisuus; ei mitään väliä
Suomen tulevaisuus; ei kiinnosta
EU:n tulevaisuus; hajotkoon
Naton tulevaisuus; sotikoot
Homojen ja neekereiden tulevaisuus; I go warm the ovens, dear

Kaikki mitä tarvitsen on 6 pulloa stolia viikossa. Se on ainut millä on väliä. Olen venäjätrolli. Elän tässä hetkessä. Votkaa ja trollausta. Jessika Aro-Rabbit, sait minut paljastamaan itseni, olen venäjätrolli.
Mutta velvollisuus kutsuu, täytyy trollata koko seuraava yö eräitä helsingin sanomien valikoituja uutisia.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti