tiistai 18. elokuuta 2015

Stories From My Gestapo Dungeon - With a Little Hint of Chanel No. 5




Huomanette lärvilläni erittäin muikean ja tyytyväisen hymyn. Se on nyt niin että jäljitin robottinatsikomppaniani kanssa erään pakoilevan kansanpetturin ja toin hänet tyrmääni vastaamaan teoistaan. Olen juuri aloittamassa kuulustelua. Liittynet seuraani? Viiniä on, paljon. Voitte katsella kuulustelusellin kamerasyöttöä tuosta monitorista. Kutsukaa vartija jos tarvitsette jotakin. Kompleksi palveluineen on täysin käytettävissänne, minun piikkiini. Jos jossain vaiheessa ette ymmärrettävistä syistä pysty seuraamaan kuulustelua, niin tapaammehan silti toimistossani tasan Klo kaksituhattakaksisataa?


- Tuokaa vanki eteeni. Jukka Karjalainen. Kah, terveppä terve Jukka vai pitäisikö sanoa Jii. Istu toki alas. Haluaisitko lasin viiniä? Tämä on omatekoistani. Tehkää hyvin. Huh huh. Melko kuuma täällä alhaalla, eikö? Tyrmäkompleksini ilmastointi on reistaillut sen jälkeen kun jouduimme kaapimaan Anssi Kelan jäänteitä ilmastointikanavista. Pirulainen pääsi karkaamaan odotussellistä ja tunki itsensä jostain räppänästä seinien sisään. Viisi vuorokautta se pelkuri rottaili reiässään, kunnes jouduimme hieman puhdistamaan röörejä bensapommilla. Ai miksei myrkkykaasulla..? Eih.. ei.. Olen aina ollut jollain tapaa dandy, ja tyylin puolestapuhuja. Halusin Anssin kohtalon olevan näyttävä. Mhhh. Mutta ei enää puhuta edesmenneestämme. Miten sinulla edes menee? Heh heh, krhm.... Olen muuten kuunnellut laulujasi lapsuudestani asti. Toki lähinnä puoliväkisin ja taustalla. Ensimmäiset ns hittisi olivat ikäviä ja kömpelöitä, mutta täysin sielua korventava trauma oli "Sankarit".

- Noh.. Kiitän suuresti, Herr Feyris, olette komea univormussanne, oikea transvetismin huipentuma. Pyydän anteeksi anuksenhajuista sielusaastaani, irstasta roskaa jota joku taiteeksi tai musiikiksi on kutsunut, rauha hänen sielulleen..... ja.. ja saisinko sanoa vielä puolustuksekseni että---

- Asiaan. Esiinnyit 28.7. herran vuotta 2015, kansan- ja sielunvihollisen masinoimassa Meillä On Unelma-tapahtumassa.

- Minä... minä... Herr... JA VITUT, s-se oli se lännenjukka tai joku ****mies, minä tiedä. MINÄ OLIN KOTONANI PERKELE, keksimässä uutta sketsihahmoa uralleni. 


- Uskotko tosiaan tuohon vai yritätkö vain välttää seuraamuksia?

- En ymmärrä..? Usko mihin? Mitä?

- Lännenjukka ja se joku ****mies ovat keksimiäsi ja / tai pöllimiäsi alter egoja. Sinä olet Jukka Tapio Karjalainen, syntynyt vuon--

- Joojoo! olen Lännenjukka Karjalainen! AIIII-VAN! En ole Jukka karjalainen, tai J tai mitään. Olen.. mitä.. kuka olen.. olen hämmentynyt Herr Kommandant.. Olin.. olen vieläkin järkkyneessä mielentilassa.. en ollut täysissä sielunvoimissani jos ja kun oletettavasti olen esiintynyt missään Stalinistisessa tapahtumassa... En oikein muista. Olen.. Häiriintynyt.. en ole terve.. en ole vastuussa EN OLE VASTUUSSA EN EN EN--

- Tukkikaa sen turpa. Noniin, noniin. Kaikki on hyvin. Hullun teeskentely ja tekosyyt eivät teitä ikävä kyllä auta. Oletteko valmis kuulemaan tuomionne? Pelkkä nyökkäys riittää.

- ...

- Koittakaa hengittää syvään. Eli. Aiomme Gramexin kanssa muuttaa Sankarit-biisin tekijätietoja nykyisestä, muotoon J. Karjalainen ja Vammaiset Lasit. Lisäksi takavarikoin henkilökohtaisesti jonkun keskihintaisista kitaroistanne itselleni.



- AAAAAARRRRRHHHhhh...... EEEEEEIIIIii HYVÄ JUMALAAAAAA AUTTAKAAAAA.. AAAAAAaaaaa-aaaaa
aARGHGHGH harhhr ghHHH EI EI EI EI EI EI EI AAAAAAa a aAAAAAAA
aA ERRGAa aaaaGÄGÄGÄGÄgägä

- HELVETTI antakaa sille 20 raipaniskua että hiljenee. Saatana vieköön. Ja sähköshokkihoitoa jos vielä jatkaa ulinaansa. Sen jälkeen voitte vapauttaa hänet mutta laittakaa pari agenttia varjostamaan kahdeksi kuukaudeksi. Kiitos. Lähettäkää hänen kotiinsa kukkia ja.. Ja kirjoittakaa mukaan viesti;

"Tämä ei ollut henkilökohtaista, Sankarit on ihan mukiinmenevä 3:n promillen humalassa. Näemmehän sitten ensi kuussa. Laittakaa jokainen (n. 600€:n hintaluokan) kitaranne säätöihin, vaihtakaa kielet uusiin(.09), kiillottakaa, ja säilyttäkää laukuissaan tai pölysuojien alla. Odotan korkealaatuiselle paperille kaunokirjaimin kirjailtua, kalliihkolla parfyymilla hajustettua kutsua. ps. kysyit houreissasi mikä kohtalo olisi odottanut Anssi Kelaa? Voin kertoa. Olisin leikkauttanut hänen tukkansa ja kussut hänen nahkatakilleen.
   Jumalan Armoon--
         - Herr Kommandant Feyris-san"



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti