lauantai 12. syyskuuta 2015

Hyvät Puoluetoverit!





Vielä yksi asia: Minä luen joka viikko vähintään kolme, neljä kertaa, että joko minun hermoni ovat pettäneet tai minä olen erottanut ystäväni Göringin ja että Göring on matkustanut Ruotsiin, sitten jälleen, että Göring on pannut minut viralta, sitten että puolustusvoimat ovat syrjäyttäneet puolueen, sitten että puolue on päin vastoin syrjäyttänyt puolustusvoimat - tässä tapauksessa ei sanota puolustusvoimat, vaan yhtäkkiä valtakunnan puolustusjoukot - ja sitten jälleen, että kenraalit ovat nousseet minua vastaan kapinaan, ja sitten, että minä olen vuorostani pidättänyt kenraalit ja teljennyt heidät tyrmään jne. Te saatte olla varmat tästä asiasta:

Kaikki on mahdollista, mutta se on kokonaan mahdotonta, että minä menettäisin hermoni.

Hyvät puoluetoverit!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti